Notícia

Data
2010-03-01 17:25:00  
Titol
Un dia a la ciutat esportiva del RCD Espanyol  
Descripcio

Avui Dissabte, el nostre Benjamí “A” tenia jornada de descans, i per no perdre el ritme de partits, s’ha desplaçat a la Ciutat Esportiva de l’Espanyol a Sant Adrià del Besos per enfrontar-se a uns dels equips de l’Escola de Futbol del  R.C.E. Espanyol.

 

El que es plantejava com un partit més, ha esdevingut una festa només arribar a les instal·lacions de Sant Adrià, ja que els nostres han coincidit amb els jugadors del primer equip de l’Espanyol, que han signat amablement autògrafs a tos els nens que els hi han demanat.

 

El partit s’ha plantejat, com sempre amb un equip molt sòlid en defensa, jugant la pilota  desde darrera amb criteri i una mitja que movia el joc amb fluïdesa cap a la línia més avançada. La primera part ha estat força equilibrada però, l’Espanyol no aconseguia superar la nostra defensa que una i un altra vegada, tallava les jugades d’atac dels seus devanters. Més incisiu ha estat el Begues, que en el minut 10 de la primera ha inagurat el marcador amb un xut potent del Marcel. Pocs minuts després, la Maria posava amb un xut creuat el 0 a 2 que seria el resultat amb el que s’arribaria al descans.

 

A la segona part, veint-se superiors, els nostres, s’han dedicat a tocar la pilota,  amb menys tensió que a la primera part i han elaborat jugades molt ben trenades que per l’encert del porter de l’Espanyol, la intervenció dels pals de la porteria o la mala sort, ha impedit que el Begues incrementés l’avantatge al marcador.

 

El Begues doncs, ha guanyat 0 a 2 en territori “perico”, on els nostres jugadors, pares i seguidors han estat molt ben acollits. En acabar el partit, el Coordinador de l’Escola de Futbol, Sr. Alex Garcia, ha entregat un obsequi a cadascun dels nostres nens i des d’aquí , li volem agraïr les seves atencions i haver fet possible passar un matí molt agradable.

 

Força Begues!!!

 
Aquesta notícia ha estat llegida 113 vegades.