Notícia

Data
2009-08-23 16:56:00  
Titol
El Begues guanya els dos primers amistosos  
Descripcio

El primer equip ha començat amb molt bon peu la pretemporada, aconseguint dos bones victòries dissabte davant l'Avinyonet (0-6) i diumenge davant el Ribes (0-2).

 

Dissabte, en el torneig de festa major d'Avinyonet, el Begues va imposar-se clarament davant un rival d'inferior categoria, l'Avinyonet, i es va endur la copa de campió. Va ser un partit amb diversos debuts de jugadors i gent del B que està entrenant (aquests ja havien debutat al primer equip). El rival, molt voluntariós, va plantar cara fins que va arribar el primer gol del Begues, marcat per l'Albert Casasin d'un xut de fóra l'àrea. El joc no era molt vistós, amb dificultats en els controls i passades, però estava controlat Després, dos gols més bastant seguits ja deixaven el partit molt encarat. Un gol en pròpia porta després d'un fort xut de Dume al travesser i l'altre del mateix Dume després d'una assistència del Casa. A la segona part, l'equip va seguir amb la mateixa tònica i va poder augmentar el marcador. Ivan Moreno, d'una bona vaselina, Poveda de penal i Uri de cap després d'un servei de banda de Miki, tancaven el marcador.

 

L'equip: Escala, Montes, Cristian, Javi, Sergio, Joan Tutusaus, Albert Casasin (Ramon 45), Marc Viñas, Marc Valdés, Domènec (Ivan 45) i Poveda. També van jugar Àlex, Uri i Miki. A la banqueta, Jordi (porter), Dani Casado (míster), Pepe (segon), Esteban (porters), Jaume Dalit (delegat), Pep Sales (fisio) i Pepelu (escalfament, fotos, videos i el que faci falta!)

 

I diumenge, aquest cop davant un rival de Primera regional, el Ribes, el Begues va aconseguir una victòria més treballada i valuosa encara (0-2). El partit es posava ben aviat de cara després que una recuperació de Casa a prop de l'àrea era aprofitada per Uri per batre al porter per baix. L'equip aprofitava la pressió que feia al rival per encarar el partit amb confiança, i durant tot el partit no van semblar dos rivals de diferent categoria. El Begues jugava, tocava la pilota, ben posicionat, i sense deixar jugar còmode al rival. Cap a la mitja hora de joc, Marc va treure una bona falta que Martí convertia en el 0-2, que al final seria definitiu. A la segona part, l'equip va seguir jugant de la mateixa manera, encara que es començava a notar que l'equip acaba de començar la pretemporada i el físic començava a minvar. Els de Sant Pere, intentaven remuntar i apretaven, però el Begues no va permetre que el marcador es mogués més

 

Equip: Jordi, Miki, Litus, Àlex (Cristian 55), Marc Tutu, Cesc (Joan Tutu 45), Marc (Dume 60), Albert Casasin (Roger 45), Uri, Martí (Valdés 75) i Edu. A la banqueta, Escala, Dani Casado (míster), Pepe (segon), Jaume Dalit (delegat), Pep Sales (fisio) i Pepelu

 

A baix podeu veure la fotografia de l'equip amb la copa aconseguida a Avinyonet

 

 

 
Noticia
Aquesta notícia ha estat llegida 899 vegades.