6 4
C.F. Begues Cunit, C.F.
Aquesta crónica ha estat vista 1164 vegades.



Cronica Jornada 2
2014-10-13

El Sènior Femení continua amb la bona ratxa

El Primer Equip Femení va guanyar per 6 a 4 al Cunit i es manté en segona posició a la classificació. Les noies van saber tirar endavant un partit boig que es podia haver resolt de qualsevol forma. 

Els primers minuts sempre són crítics per al femení, i és que portaven dues setmanes encaixant gols al llarg dels 5 primers minuts. Aquest cap de setmana el gol no va arribar fins gairebé el primer quart d’hora, però sembla que aquest equip necessita un gol en contra per a reaccionar... i quina reacció la de diumenge! Tot just després del gol del Cunit (marcat per Ana Sole Coba, dorsal 11), Judith Sánchez va empatar el partit. 

Però encara quedava molt, i és que en només 20 minuts es van veure 5 gols al Municipal de Begues. El 2-1 va arribar d’una gran centrada de Júlia Clavé que va acabar rematant la dorsal 5 del Cunit, Ludmila Nikolic. Aquesta vegada l’hi tocava al Cunit reaccionar, i ho va fer amb rapidesa: Ludmila Nikolic, la mateixa noia que havia marcat en pròpia porta, va igualar el marcador. 

Passava el minut 26 quan Júlia Clavé, en una de les seves incursions per una banda esquerra que ja s’ha fet seva, s’inventava un centre-xut des de la línia de fons que acabava en gol. El marcador no es mouria més durant la primera part malgrat que el Begues va tenir clares ocasions de marcar, entre les quals un penal. I és que Ludmila Nikolic, que ja havia estat protagonista per marcar en pròpia i igualar el partit a 2, va fer falta dins l’àrea a Paula Bonay. 

L’àrbitre va castigar aquesta acció amb penal i expulsió de Nikolic. La portera del Cunit però, va aturar el xut de penal de Paula Bonay i l’àrbitre va xiular el descans amb el 3-2 al marcador. La segona part va ser, fins a cert punt, més tranquil·la. Al principi el Begues va patir ja que el Cunit havia sortit a totes, però les noies van aconseguir eixamplar distàncies amb una gran jugada ofensiva que Paula Bonay va finalitzar en gol. Al minut 73 Judith Sánchez marcava el 5-2, però deu minuts més tard un penal provocat per Maria Checa i transformat per Veronica Serret (dorsal 6 del Cunit) posava nervioses a les beguetanes. Com sempre, Judith Sánchez es va encarregar d’apagar aquests nervis amb un gol al minut 89. 

El Begues ja ho donava tot per fet, i el cansament es notava sobretot defensivament. Al minut 90 el Cunit va marcar, deixant el marcador en el definitiu 6-4. 

Amb aquests tres punts el Begues materialitza un molt bon inici de lliga, només enterbolit per la gran quantitat de gols que rep en contra. La setmana vinent el rival a batre és el Casablanca, equip que ha perdut l’únic partit que ha jugat.

Camp
Camp Municipal de Begues
Partit jugat Diumenge 12:00h
Assistència : de 500