3 3
Torrelles, U.E. Begues, C.F.
Aquesta crónica ha estat vista 88 vegades.



Cronica Jornada 4
2009-10-18

El B empata al camp del líder (3-3)

El Begues B segueix amb el seu bon començament de temporada, en el que segueix invicte, i ha empatat aquesta jornada a l'encara líder en solitari, els veïns de Torrelles de Llobregat, pel resultat de 3-3, en un dels desplaçaments més complicats de la temporada, amb un equip aspirant a estar en els llocs capdavanters de la classificació i pujar per primer cop a segona.

 

El partit va començar amb una intensitat molt alta, molt més que en tots els altres partits. El Torrelles, però, va sortir amb un marxa de més en aquest primer tram de partit causant molts problemes en defensa ja que, sobretot per la seva banda esquerra, acumulaven molts efectius en atac. Fruit d’això, el Torrelles va aconseguir obrir la llauna amb un golàs del seu davanter després de fer un molt bon control amb el qual va aconseguir quedar-se sol davant Guddy que no hi va poder fer res. Pocs minuts després, el Torrelles augmentava l’avantatge mitjançant un xut creuat. Tot i això, el Begues no va abaixar la guàrdia ni es va enfonsar, sinó tot el contrari. Amb el pas dels minuts, s’anava refent i gràcies a aquest esperit va arribar el primer gol dels beguetans arran d’una jugada personal de Victor que va posar moltes esperances de cara a la segona part.

 

Aquestes esperances es van fer realitat a la segona. El Begues va sortir disposat a plantar cara al rival i posar-li les coses complicades tot i anar per sota en el marcador. Així doncs, aprofitant una falta el Begues va empatar. Victor servia la falta a Moreno que, en aquesta bona acció d’estratègia, feia el segon posant el partit en taules. Però, les ganes encara van anar més enllà i el Begues es va posar en avantatge gràcies a un potent xut de Rai amb el qual es s’aconseguia la remontada. Però, tot es va capgirar al final del partit. Diverses jugades en les quals les decisions arbitrals van ser molt dubtables, per les dues parts, el Begues es va quedar amb dos homes menys per les expulsions de Javi i Miguel. Això i juntament amb l’escalfament general dels ànims que es va patir al camp el Torrelles aconseguia l’empat a 3 en l’últim sospir. Malgrat aquest empat, cal tenir en compte que l’equip va remuntar un 2 a 0 en contra i va mostrar la seva millor cara durant tot el partit.

 

 

 

Alineació: Guddy, Pote (Moreno), Chaume (Javi), Gustavo, José Luis, Marc, Hector, Ivan (Edu), Viñas, Rai (Xavi) i Víctor.

 

A la banqueta: Martí, Joan (delegat), Quino (entrenador) i Juanma (entrenador).

Arbitre -
Linier -
Linier -
4rt Arbitre -
Camp
Municipal Can Roig Torrelles
Partit jugat Dissabte 18:00h
Assistència : 0 de 0